Book #8
קשר דם
Bloodline: A Sigma Force Novel
Released On: Jun 26, 2012

מהרגע הראשון היה ברור שלא מדובר במקרה חטיפה רגיל שיסתיים בתשלום כופר. בת הערובה היא אמנדה גאנט-בנט, בתו של נשיא ארצות הברית, וכל שידוע עליה הוא שהיא בחודש התשיעי להריונה ושעקבותיה נעלמו בג’ונגלים של אפריקה.

משימת החילוץ מופקדת על סיגמא, יחידת העילית השנויה במחלוקת, בפיקודו של גריי פירס, ואליה מצטרפים קפטן טאקר וכלב המלחמה המאומן שלו קין. מהלך המבצע משודר בזמן אמת במצלמת טלפון נייד ומוקרן בחדר המבצעים של הבית הלבן, עד לרגע שבו הכול משתבש, ונשיא מאבד את אמונו בכוח סיגמא וביכולתו להשיב לו את ביתו, ההשלכות הן מידיות. כוח סיגמא מקורקע וכל פעולותיו מופסקות.

אבל צריך הרבה יותר מזה כדי לעצור את אנשי סיגמא. הם מבינים מיד שמדובר במשהו גדול יותר ושהוא רחוק מלהסתיים. הם מודעים לאפשרות שיואשמו בבגידה במולדת, הם מוכנים לסכן את חייהם, ובלבד שיגיעו אל החוטפים, גם אם מתברר שהם רק מלאו הוראות שהגיעו מגבוה. מאוד גבוה. ושמאחוריהם מסתתרים כוחות עצומים בעלי אינטרסים לא צפויים הקשורים לתינוק הנשיאותי שעוד לא נולד.

קשר דם ממשיך לעקוב אחר כוח סיגמא ברב-מכר נוסף מבית היוצר של ג’יימס רולינס. זהו סיפור מתח מטלטל, שראשיתו במסדר הטמפלרים בימי-הביניים וסופו במעבדות המחקר המתקדמות בעולם. ספר יוצא דופן, עוצר נשימה, שלא ניתן להניח מהיד גם לאחר סיום הקריאה.

ג’יימס רולינס הוא מחברם של רבי-מכר רבים, ביניהם ‘השער לגיהינום’ ‘מסדר שחור’ ‘מושבת השטן’ ו’מפת העצמות’, שיצאו בעברית בהוצאת מודן.

“רולינס מצטיין בחיבור שהוא עושה בין פעולה, היסטוריה ודמויות גדולות מהחיים… חובה לחובבי ספרי פעולה.” (בוקליסט)

Share This:
Share
International Editions: Browse

Bibliography [View, Print and Download the James Rollins Bibliography]

NOTE: The publisher in your country has not provided Download and Preview Content.

Critical Acclaim

There are no reviews at this time. Be the first and submit a review below.

FAQ

Media

  • Bloodline Book Trailer
  • Bloodline Cover Story
  • Bloodline: A Look Inside
  • The Evolution of Bloodline
  • Are there Easter Eggs in Bloodline?
  • Steimatzky
    המותג סטימצקי נולד ב- 1925 עם חזון ערכי ברור: להיות מותג המעצב ומעשיר...More Info